Bijna op pad - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Astrid Hauser - WaarBenJij.nu Bijna op pad - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Astrid Hauser - WaarBenJij.nu

Bijna op pad

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

16 Februari 2012 | Nederland, Rotterdam

Namaste!

Het is bijna zo ver. Morgen ga ik naar Nepal. Een beetje rond toeren en Dorieke en Karel opzoeken.

Het is een relatief kort avontuur deze keer, "maar" 4 weken maar wel een heel groot avontuur. Dus het leek me gezellig als jullie mee reizen. Bij deze, ik ga proberen om mijn blog bij te houden.

Mocht je er geen zin in hebben kun je je uitschrijven of gewoon de mails deleten ;-). En anders, reist u mee...???

Astrid

• 16 Februari 2012 - 15:25

Junior:

:):D

• 16 Februari 2012 - 15:26

SuuS:

Ik reis graag met je mee!!
    KXS

• 16 Februari 2012 - 15:34

Gerry Van Roosmalen:

Hoi Astrid,

Leuk! Ik ga met je mee. Ik ben benieuwd wat je allemaal staat te wachten in Nepal! Heel veel plezier, en maak er een mooie reis van.

Groetjes,

Gerry

• 16 Februari 2012 - 15:57

Willy:

Veel plezier Astrid!!!

• 16 Februari 2012 - 16:27

Je Vader En Moeder:

Ook wij reizen met jou mee en heel veel plezier in Nepal.

• 16 Februari 2012 - 16:48

Thelma:

Ik zit er klaar voor (op zolder, tussen alle dozen X-D )

• 16 Februari 2012 - 17:24

Lianne:

Leuk! Een reisblog! Ik ga je volgen. Wel op Facebook doorplaatsen hè?! :) Veel plezier.

• 16 Februari 2012 - 17:44

Angela:

Ja hoor, ik doe ook weer mee! Ben benieuwd! Hele goede reis alvast en geniet er lekker van:)

• 16 Februari 2012 - 18:26

Anita:

Leuk, ik reis ook mee hoor. Ben benieuwd naar al je avonturen. Geniet ervan!
    Groetjes, Anita

• 16 Februari 2012 - 18:47

Christine:

Een geweldig land! Jij zult zeker van genieten!

• 16 Februari 2012 - 19:05

Belinda:

Ja natuurlijk reis ik weer mee. Veel plezier avonturier!

• 16 Februari 2012 - 21:17

Tjerk:

Succes en veel plezier met je gids ;)!

• 17 Februari 2012 - 09:15

Angelique FVS:

Namaste, super nepal is echt geweldig wij hebben er ook een wandeltcoht van 8 dagen door de himalaya gemaakt en in Chitwan door de jungle op de rug van een olifant. GENIET ERVAN! en ik ga je verhalen zeker weer volgen!

Groetjes Angelique

• 17 Februari 2012 - 14:37

Nicolette:

Astrid, Veel plezier met je grote avontuur. Geniet van het mooie Nepal en geef Dorieke een dikke knuffel van mij. Veel liefs, Nicolette

• 17 Februari 2012 - 15:10

Sylvia:

He Astrid,
    Geweldig! Geniet ervan en wij kijken uit naar je verhalen !
    Leo en Sylvia

• 17 Februari 2012 - 18:50

Barbara:

Ga zeker weer met je mee, alleen niet meer als ik alleen op het station zit haha. Enjoy!!!