Bijna op pad - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Astrid Hauser - WaarBenJij.nu Bijna op pad - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Astrid Hauser - WaarBenJij.nu

Bijna op pad

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

26 Mei 2011 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

Nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik op pad. 3 maanden lang door Scandinavië toeren, Ik ga in Ribe beginnen, het is het oudste stadje van Denemarken dus waarom niet. Vandaar uit ga ik Jutland nog wat verder ontdekken om dan over te varen naar Oslo. Na een paar dagen Oslo ga ik via de Fjorden op weg naar de Noordkaap. Van de Noordkaap ga ik via de Kerstman naar Helsinki en vandaar uit weer terug omhoog om daar Zweden binnen te rijden. Gezellig door het altijd mooi Zweden helemaal naar beneden naar het uiterste puntje om daar over te varen naar Bornholm. Dan terug naar Kopenhagen om uiteindelijk 3 maanden later te eindigen in Kolding. Of iets dergelijks :-).

Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste dag werken gehad. Waar ik een grote knapzak heb gekregen met een enorm overlevings-pakket dus dat gaat goed komen. Het weekeind proef gekampeerd, luifeltje geprobeerd en in tentje geslapen. Na wat laatste aanpassingen werkt het allemaal helemaal prima

Deze week ben ik vrij geweest en ben ik aan de voorbereidingen bezig. Vandaag de auto een keer proef ingepakt en het past allemaal, dat is altijd fijn. Morgen auto nog even naar de garage voor de laatste check en dan zaterdag inpakken. En dan zondag begint het avontuur. Via deze weg ga ik jullie op de hoogte houden van al mijn belevenissen.

Dus tot snel voor mijn eerste verslag.

See Ya
Astrid

  • 26 Mei 2011 - 12:53

    Gerry:

    Hoi Astrid, Ik kan wel vertellen dat ik toch wel een beetje jaloers ben. Lekker 3 maanden onbezorgd rondtrekken en kijken wat de dag je brengt. Ik ga in ieder geval hier volgen wat je allemaal gaat beleven.

  • 26 Mei 2011 - 17:56

    Angela:

    Ik ga je ook zeker volgen hoor op deze manier! Ik dacht dat IK veel vakantiedagen had bij de baas, maar je hebt altijd baas boven baas!

    Heel veel plezier!


  • 26 Mei 2011 - 20:31

    Probie :

    Hehe. Eindelijk iets om op te reageren. Wat was er nou precies niet goed met je luifel? Bis morgen. Kusz

  • 26 Mei 2011 - 20:38

    Leonie:

    Ha lieve As,

    Helemaal super wat je gaat doen! Stoer ding (-: Geniet ervan en ik volg je heel graag via Facebook en waarbenjij!

    Kus!

  • 28 Mei 2011 - 09:21

    Inge, Onno En Anco:

    Heel veel plezier op je 15 weekse trip door Scandinavie, we gaan je volgen en zijn in gedachte bij je..

  • 28 Mei 2011 - 18:21

    Sylvia:

    Hoi Astrid,
    Heel veel plezier en lekker genieten. Leuk dat we je weer helemaal kunnen volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 50402

Voorgaande reizen:

25 Maart 2015 - 13 April 2015

Japan

17 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Naar het dak van de wereld

29 Mei 2011 - 30 Augustus 2011

Stukkie toeren

10 Mei 2007 - 10 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: